Subject: Teabenõue - Eru küla
From: "Piret Kergandberg | WALLESS" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 13:30:27 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Käesolevaga soovin infot Lääne-Virumaal, Haljala vallas, Eru külla
toimunud väljakutsete kohta.

Kas viimase 10 aasta jooksul on olnud tulekahju juhtumeid (väljakutseid)
Eru külla või selle lähipiirkonda Eru lahe äärde,  kus päästetööde
tegemine on olnud oluliselt raskendatud juurdepääsutee (evakuatsioonitee)
puudumise kohta või olnud inimeste elud seetõttu ohus? Kui on, siis palume
tuua välja juhtumi asukoht, kuupäev ja teostatud tööde üldsõnaline
kirjeldus.

Lugupidamisega

Piret Kergandberg Partner

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

514 1979

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!